Posted in Հայոց լեզու 2020-2021

Հայոց լեզու 265- 275

265.Նախադասությունների մեջ հարցում արտահայտող բառերի փոխարեն տրված նախադասությունները տեղադրիր:

Բազմախոստում էկենդանիներինի աշխարհը: Օձերի որոշ տեսակներ, որ դեպքում, ջերմության հազարերորդական աստիճան փոփոխությանն արձագանքում են: Չղջիկն այնքան նուրբ լսողություն ունի: Արու թիթեռնիկն իր <<անտենայով >> իմանում է էգի տեղը նունիսկ այն դեպքում: Երբ Հնարավոր կլինի արտասովոր զգայուն ռադիոաստղադիտակները ստեղծել: Իսկ դա հնարավորություն կտա լսելու ազդանշաններ:

Դրանց գիտնականները սովորելու շատ բան ունեն: Անգամ շատ հեռու են լինում քամու կամ կրակի գոտուց: Իր ծղրտոցից երկու հազար անգամ ավելի բարձր աղմուկ մեջ էլ մոծակի բզզոցը լսվում է: Նա հիմգ կիլոմետր հեռու է լինում:Գիտնականները թիթեռնիկի <<անտենայի >> ու չղջիկիլսողական ապարատի աշխատանքի սկզբունքը հասկանում: Դրանց աղբյուրը ինչ*որ տեղ տիեզերքում:

266. Փորձիր բացատրել, թե որ նախադասություներն են փկագծերում գրված:

1-Թարգմանություն

2-Տարեթիվը

3-Փոքր տեղեկուցյուն տեղամասի մասին:

267. Սիրածդ առարկայի ուսուցչին ուղղված հարցեր գրիր, հետո դրանցով հարցազրույց անկացրու և գրիր:

-Ե՞րբ է ստեղծվել հայ գրերը

-Իսկ ի՞նչպես են տարբերում ուղղական և հայցական հոլովները;

-Ստորոգյալը քանի եղանակ ունի:

268.Ընդգծվածները հոմանիշ բառերով կամ արտահայտություններով փոխարինիր:

Ֆլորիդայի ատոմային Էլեկտրակայանի մի աշխատակցուհի պատմում էր<<Զարմանալիորեն , ռոբոտը բարձրացրեց ամուր սեղմած ձեռքն ու, չէի սպասում այդպիսի ջարդվածքի, սկսեց հարվածելով ինքն իրեն մասնատելով>>:Նա ականատես էր եղել ռոբոտի <<Ինքնասպանության>> ՝ աշխարհում առաջին դեպքում:

Էլեկտրոնային օգնականն ստեղծվել էր ատոմային էլեկտրակայանի ռեակտորներում տարբեր տեսակի սև աշխատանքների կատարելու համար:Ռոբոտը, հավանաբար, ձեռք էր քաշել ինքն իրենից:

269.Նախադասություններն ըստ օրիանկի ձևափոխիր: Ստացված նախադասություններում բացահայտող բառը կամ բառակապակցությունն ընդգծիր: Կետադրւթյանն ուշադրություն դարձրու:

Ներս մտնողը Նվարդն է: Ներս մտնողը բժշկի դուստրն է:

Նվարդը, ով ներս մտավ բժշկի դուստրն է:

Ընկերոջը նվիրեց <<Գանձերի կղզին>>: <<գանձերի կղզին >> իր սիրելի գիրքն է:

Գանձերի կզին գիրքը իր ընկերթջ սիրած գիրքն է, որը նվիրվեց իր կողմից:

Նոյեմ տատիկը մեր հարևանուհին է: Նոյեմ տատիկը ութսունն անց առույգ կինն է:

Մեր հարևան Նոյեմը ութցունն անց առույգ տատիկ է:

Իշխանը փառատենչ բռնակալ է: Ծերունին իշխանին պատմեց հուշարձանների մակագրությունների մասին:

Օդեսան ծովափնյա մեծ քաղաք է:Նա առաջին անգամ տեսավ Օդեսան:

Նա առաջին անգամ տեսավ Օդեսան, որը ծովափնյա քաղաք էր:

270 Պատմություն հորինիր, որն ավարտվում է այսպես:

Սեպտեմբերի 27ն էր, բոլորս տխւր նստած դասարաններում մտածում էինք մի բանի մասին՝պատերազմի:Անցնում ն օրեր և իմանում ենք, որ ռմբակոծում են ստեփանակերտը, շուծին և այլն քաղաքներ:Մի աղջիկ եկավ մեր դասարան, պարզվեց Արցախից է, անունը Աննա:Մենք շատ շուտ ընկերացանք և նա սկսեց իրեն զգալ ինչպես իր դպրոցում:Իսկ եթե մենք այսպիսին չլինեինք այդ աղջիկը ավելի վատ էր իրեն զգալու:Այս պատմությունը ցույց է տալիս, որ հարազատ միջավայրից դուրս հայտնված մարդուն պետք է օգնել ու նեցուկ լինել, մինչ որ նոր տեղին հարմարվի:

271.Տրված արմատներով բաղադրյալ բառեր կազմիր՝դրանք դնելով նոր բառերի սկզբում, մեջտեղում և վերջում:

Ուղի-ուղեգիծ,անուղի, անուղե

Ուղղի-Ուղղաբար, անուղղակի,,անուղղակի

աղտ-թոքաղտ,աղտակալել,

ուղտ-ուղտաբեռ,

ուխտ-ուխտագնացություն

թիռ-ինքնաթիռ,,թռան

272.Երեք նախադասությամբ ներկայացված միտքն արտահայտիր տասը նախադասությամբ:

Ֆունձի հյուրանոցը կատարեց շատ խելամիտ գովազդ:Այն գտնվում է Ֆուձիյամա լեռան վրա: Նրա բարձրությունը 3776 մետր է:Նա Գագաթի շրջակայքի բազմաթիվ հյուրանոցներից ամենահաջողակն է:Գովազդը հետյալն է,<<Եթե ձեր համարի պատուհանից ֆուձիյաման դիտելուն վատ եղանակը խանգարի, հյուրանոցը ձեր վճարած վարձը կվերադարձնի>>:Իսկ տեսանելիությունը միայն տասնյոթ տարվա ընթացքում էջ օր է վատ եղել:

273.նախադասությունների արտահայտված մտքերի տարբերությունը գտիր, ի՞նչն է այդ տարբերության պատճառը:

Ա. Սուրենին՝ակումբի նախագահին, կհամոզենք:-Առաջինում ներկայացնում է, Սուրենի պաշտոնը

Բ. Սուրենին,ակումբի նախագահին կհամոզենք:-Երկրորդում Սուրենը կոչական է:

275. Տեքստը երեք նախադասությամբ փոխադրիր՝

ա. առաջին և երկրորդ, չորորդ և հինգերորդ նախադասությունները մեկական նախադասություն դարձնելով:

բ. երկու նախադասություն հանելով:

Գայլն անցնում էր մի վրանի մոտով և տեսավ, որ այնտեղ հովիվները գառան միս են ուտում: Նա մոտեցավ հովիվներին ու բողոքեց ասելով, թե Ի՝նչ հարայ-հրոց կբարձրացնեիք. եթե ձեր արածն անեի՞:

Leave a comment